Welkom op de website van de Rooms-katholieke geloofsgemeenschap H. ludgerusgemeenschap te Dronten.

U bent van harte welkom om een kijkje te nemen in het leven van deze geloofsgemeenschap!

U bent natuurlijk ook van harte uitgenodigd om met ons de liturgie te vieren. Dit kan iedere zondag om 11:00 uur. Verder is er een eucharistieviering op woensdagavond om 19:00 uur en incidenteel op zaterdagavond om 19:00 uur. Voor een actueel overzicht, zie het vieringenrooster.

Kerkgebouw
De Ludgeruskerk is op werkdagen geopend van 09:00 tot 12:00 uur. Het secretariaat is dan voor u aanwezig om vragen te beantwoorden en u verder te beantwoorden en u verder te informeren.

Tevens is op deze tijden ook het stiltecentrum geopend. In het stiltecentrum kunt u een moment van stilte vinden in de hectiek van alle dag, of een kaars aansteken.

Telefonische bereikbaarheid
De Ludgeruskerk is op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 12:00 uur op telefoonnummer 0321 31 24 56. Voor spoedeisende hulp schakelt de telefoon over op een mobiel nummer om zo ook buiten deze tijden u van dienst te kunnen zijn. Voor normale vragen kunt u ook een email sturen naar secretariaat.ludgerus@parochienorbertus.nl.

Pastoraatsgroep
Dhr. M. Huijsmans
Mevr I. van der Lee – Dohnau
Mevr. A. Nijmeijer
Mevr. C. Dijkhof – Hoekstra
   pastoraatsgroep.ludgerus@parochienorbertus.nl

Locatieraad
Dhr. P. Meijer
Dhr. J. Groenworld
Dhr. J. Fassaert en
Mevr. A. Huisman – van der Burg
   locatieraad.ludgerus@parochienorbertus.nl

Ludgeruskerk
Ludgerusplein 2
8251 GA Dronten

secretariaat.ludgerus@parochienorbertus.nl

De Ludgeruskerk kent verschillende leden op het secretariaat die in wisselende bezetting u van dienst zijn. Twijfelt u niet om langs te komen of te bellen. Wij helpen u graag verder.

Nieuws uit Dronten

vragen en opmerkingen