Actie Kerkbalans Dronten

Hier vindt u de begeleidende brief Aktie Kerkbalans van 2024.

U kunt uw opgave hier online invullen. Leest u daarvoor onderstaande tekst alvorens het bedrag in te vullen.

Ondergetekende, zegt door het invullen en versturen een bijdrage toe aan de Geloofsgemeenschap H. Ludgerus te Dronten, inzake de Actie Kerkbalans 2023. U kunt aangeven hoe u dit wilt doen en hoeveel .

Wilt u altijd een bedrag invullen, ook als dit hetzelfde is als vorig jaar! De kosten voor het in stand houden van onze geloofsgemeenschap stijgen ieder jaar, misschien kunt u met uw bijdrage hier rekening mee houden. Uw bijdrage komt ten goede aan de eigen geloofsgemeenschap in Dronten.
De minimale bijdrage voor 2023 is door de locatieraad vastgesteld op € 87,50 per jaar.

Daarnaast is het mogelijk om een periodieke gift te doen die volledig aftrekbaar is voor de belasting:

Overeenkomst periodieke gift