Welkom op de website van de Rooms-katholieke geloofsgemeenschap H. ludgerusgemeenschap te Dronten.

U bent natuurlijk ook van harte uitgenodigd om met ons de liturgie te vieren. Kijk voor de tijdstippen van de vieringen in het parochieblad ‘de Oversteek’ of bekijk de onderstaande digitale agenda.
De Ludgeruskerk is op werkdagen geopend van 09:30 tot 12:00 uur.
De secretariaatsmedewerkers zijn dan aanwezig om vragen te beantwoorden en u verder te informeren.

Ook het stiltecentrum is op deze tijden geopend. Hier kunt u een moment van stilte vinden in de hectiek van alle dag, of een kaars aansteken.

Telefonische bereikbaarheid
De Ludgeruskerk is op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09:30 tot 12:00 uur op telefoonnummer 0321- 312456. Voor spoedeisende hulp schakelt de telefoon over op een mobiel nummer om u ook buiten deze tijden van dienst te kunnen zijn. Voor vragen kunt u ook een email sturen naar secretariaat.ludgerus@parochienorbertus.nl

Telefonische bereikbaarheid
De Ludgeruskerk is geopend dinsdag-, woensdag en vrijdagmorgen van 09.00 tot 12.00u. en bereikbaar op telefoonnummer 0321 31 24 56. Voor spoedeisende hulp schakelt de telefoon over op een mobiel nummer om zo ook buiten deze tijden u van dienst te kunnen zijn. Voor normale vragen kunt u ook een email sturen naar secretariaat.ludgerus@parochienorbertus.nl.

Declaratieformulier
Gebruik dit declaratieformulier om onkosten voor de geloofsgemeenschap te declareren bij de budgethouder

Pastoraatsgroep
Dhr. M. Huijsmans
Mevr I. van der Lee – Dohnau
Mevr. A. Nijmeijer
Mevr. C. Dijkhof – Hoekstra
   pastoraatsgroep.ludgerus@parochienorbertus.nl

Locatieraad
Dhr. P. Meijer
Dhr. J. Groenworld
Dhr. J. Fassaert en
Mevr. A. Huisman – van der Burg
   locatieraad.ludgerus@parochienorbertus.nl

Ludgeruskerk
Ludgerusplein 2
8251 GA Dronten

secretariaat.ludgerus@parochienorbertus.nl

De Ludgeruskerk kent verschillende leden op het secretariaat die in wisselende bezetting u van dienst zijn. Twijfelt u niet om langs te komen of te bellen. Wij helpen u graag verder.

Nieuws uit Dronten

vragen en opmerkingen