25 jaar nieuwe Ludgeruskerk

18 juni 2023: UITNODIGING voor iedereen!

25 jarig jubileum van het gebruik van onze ‘nieuwe’ Ludgeruskerk en 60-jarig jubileum van onze Ludgerus Geloofsgemeenschap

Op zondag 18 juni a.s. willen we graag met u allen stil staan bij het feit dat wij 25 jaar geleden ons huidige kerkgebouw in gebruik hebben genomen. Ook is het in 2023 60 jaar geleden dat onze Ludgerus geloofsgemeenschap in Dronten opgestart werd. Een foto van onze oude kerk was te zien In de vorige Oversteek bij de mooie tekst over de Heilige Ludgerus van onze medeparochiaan uit de geloofsgemeenschap in Lelystad, Adri Appelman. Bij het zien van zo’n foto komen nostalgische gevoelens naar boven. Wat een grote gebeurtenis was het toch, het ene gebouw afbreken en het nieuwe gebouw opbouwen. Er is destijds veel vastgelegd en zo zijn er fotoalbums over de inwijding van het nieuwe gebouw bewaard gebleven.

Wij nodigen u uit voor een gezellig samenzijn, waarin we met elkaar herinneringen kunnen ophalen. Dit samenzijn hebben we gepland op zondag 18 juni a.s. na de Vep-Viering van 11.00uur. In deze viering zal de Cantorij zingen. Wij zullen zorgen voor de hapjes en drankjes. De fotoalbums zullen klaar liggen en er zal een beamer-presentatie zijn. Met goed weer kunnen we ook genieten van de mooie tuin.

Wij zien er naar uit om u daar te ontmoeten.

Ludgeruskerk
De locatieraad en de pastoraatsgroep