Actie Kerkbalans Lelystad

“De teller is weer gereset en na het inlezen van de bankafschriften tot en met 31 december 2023 is het resultaat:
Totaal verwacht: € 78.000,- Totaal ontvangen: € € 77.789,-”

Hieronder kunt via deze pagina het formulier invullen.
Daarnaast is het mogelijk om een periodieke gift te doen die volledig aftrekbaar is voor de belasting: Overeenkomst periodieke gift.

U kunt het formulier hier online invullen. Leest u daarvoor onderstaande tekst alvorens het bedrag in te vullen.

Ondergetekende, zegt door het invullen en versturen een bijdrage toe aan de Geloofsgemeenschap Pax Christi te Lelystad, inzake de Actie Kerkbalans 2022. U kunt aangeven hoe u dit wilt doen en hoeveel .

Wilt u altijd een bedrag invullen, ook als dit hetzelfde is als vorig jaar! De kosten voor het in stand houden van onze geloofsgemeenschap stijgen ieder jaar, misschien kunt u met uw bijdrage hier rekening mee houden. Uw bijdrage komt ten goede aan de eigen geloofsgemeenschap in Lelystad.

Created using the Donation Thermometer plugin https://wordpress.org/plugins/donation-thermometer/.€79.000Raised €77.789 towards the €79.000 target.€77.789Raised €77.789 towards the €79.000 target.98%

Meer uit Lelystad